Yummy!

Direkt när jag kom hem efter jobbet idag, efter jag hade fått i mig nån mat då förstås, så satte jag mig med "Att älska som en porrstjärna". Den är så bra den boken. Det kanske beror på att jag inte hade några förväntningar över huvudtaget eftersom jag som många andra har många förutfattade meningar om Jenna Jameson på grund av hennes karriärval. Men jag har läst snart 200 sidor av 600 och min uppfattning av henne är totalt omvänd. Jag förstår nu, vilket jag egentligen aldrig borde ha ifrågasatt, att ibland leder livet en in på vägar som just då känns rätt. Såhär i efterhand kanske man skulle önska man gjorde annorlunda men nej, jag gillar henne. Gillar hennes sätt att skriva om sitt liv, öppet och ärlig, direkt från hjärtat. Du får verkligen veta allt i den här boken, allt från hennes otroligt turbulenta barndom, hennes tonår, början på hennes karriär som strippa och det hon idag är mest känd som, världens bäst betalda porrskådis. En bok som innehåller allt kan man säga! Smaskigt värre. Läs!

Nu tjatar pappa på mig, jag måste tydligen se en film med honom. Max Pain. Hoppas bara det inte är en sån där blåst action-film, jag tål inte såna! Vill använda hjärnan liiite när jag ser på film. Jag vill inte bara se blod, vapen och bröst.

Skriver kanske senare. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0