Vintern är här på riktigt!

Det känns verkligen så med all denna snö och denna förbaskade kyla. Är egentligen inte speciellt kallt men det känns ju så kallt. Det handlar bara om att man är ovan och det kan jag säga att jag är. Jag tror att jag hatar vintern om jag ska vara helt ärlig. Men det känns ju ändå bättre när man har en pojkvän som tycker om att åka skoter, och då blir man ju tvungen att hänga med och det är inte så tokigt ändå att åka skoter. Vintern kanske blir trevlig ändå. Man vet aldrig! Pratade om att åka till fjällen kring påsk nästa år. Min faster, hennes man, Magnus, Jeanette och Sofie åker dit varje år och vi ska se om vi kanske kan följa med dom! Hyra en liten stuga, antingen bara vi två eller om vi hyr med Sofie om hon får med sin pojkvän Martin. Ska bli kul att se hur det blir med den saken.

Idag har jag varit på barnklädesvisning med Jeanette. Hon köpte några plagg till Tim och sen fikade vi supergott fika! Var där ungefär 1,5 timme. Efter det så åkte jag hem en sväng och sen vidare till Tobias. Vi lagade tacos och käkade så vi blev proppmätta. Sen gick vi bort till Linda och Patrik och surrade lite. Drack lite kaffe och pratade om nyår. Skrev en lista på alla vi skulle bjuda och planerade lite. Det ska bli roligt! Nyår är alltid lika festligt.


Har nu tillbringat 1 timme med att titta på utlandsresor till sommaren. Jag och Tobias tänker förmodligen åka nånstans där det är varmt och regnfritt. Hittade några fina ställen i Portugal och Turkiet. Men vi funderar även på Grekland. Sen vill vi gärna ha All Inclusive men det är tufft att hitta ett fint hotell till ett bra pris då. Ska iaf bli underbart, vart vi än bestämmer oss för att åka.


Nu ska jag mysa lite med Tobias och sen ska vi förmodligen sova. Imorgon är ännu en dag på jobbet. Yuck!


Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0