Umeå-resan är nära.

Imorgon bär det av uppåt till kallare klimat. Eller kanske inte, men det är ju ändå 20 mil! Jag och Karro tänkte väl försöka komma iväg vid 12-tiden så det inte blir så mörkt när jag ska köra, hatar det. Förra året när vi skulle åka hem från Umeå så var det plus-grader och det regnade hela resan + att vi åkte hem sent, så det var kolsvart ute. Såg absolut ingenting när jag fick möte, och det får man ofta efter E4:n. Nej, nått sånt vill jag inte vara med om igen. Så nu åker vi i tid i förebyggande syfte. Och jag kör, så jag bestämmer!

Kom alldeles nyss hem ifrån stan. Har hälsat på Patrik och Annelie och lilla Etna. Jag hade köpt en present till henne som jag ville lämna, det var kläder och jag ville inte att hon skulle växa ur dom bara för att vi inte hälsade på i tid. Sådeså! Vi var där i ungefär 2 timmar tro ja bestämt, drack kaffe, fikade bullar och kollade på Hemsökta hus. En trevlig förmiddag!

På väg hem svängde vi in på Ica-trollet och handlade lite till middagen hos Patrik och Linda ikväll. Vi ska äta smördegsinbakt fläskfilé och potatisgratäng, det säger man aldrig nej till. Eller vad säger ni? Sen blir det kanske en cider eller två, men inte mer än så eftersom jag ska köra imorgon.



Nu ska jag packa färdigt det sista och åka iväg till Helgum. Önska mig en trevlig kväll och en trevlig resa, för nu är jag osäker på om det blir fler uppdateringar innan jag åker. Håll tillgodo! Ska försöka knäppa lite kort i Umeå också, så ni har något att titta på när jag har kommit hem.

Ha en fortsatt trevlig helg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0