Tränat hårt.

Kvällen börjat dra sig mot sitt slut och jag suckar åt tanken att gå och lägga mig. För då vet jag att jag ska upp och jobba snart. Jag tycker verkligen inte om mitt jobb, har blivit så trött på det nu på slutet. Vet inte vad jag gör om jag inte kommer upp till Umeå i januari. Jag kan bara inte vara kvar ett halvår till på konsum. Det funkar inte för mig. Aja, nog om det.

Min lediga dag har varit rätt händelselös. Klockan 1 åkte Tobias på jobbet och jag åkte hemåt. Efter 2 någon gång kom Sofie förbi och vi hade tänkt hitta på något, men efter ett tag hade vi kommit på den tragiska verkligheten. Det finns inget att göra. Så vi satt och tittade på hemska repriser av gamla tv-serier. Det är verkligen skit på tv den tiden! Sen blev det mat-dags och hon åkte till mamma och åt och jag började att göra iordning sallad. Pappa och jag försöker gå ner lite i vikt förstår ni! Det blev sallad med kassler och ägg. Älskar verkligen ägg i sallad. Sen köpte jag vitlöksbröd också men försökte äta väldigt lite av det. Kunde bara inte låta bli, för det är ju så förbaskat gott! När allt var diskat och klart kom Sofie tillbaka en sväng men hon hann inte vara här särskilt länge innan jag skulle iväg på gympa i Helgum!


Sallad är så otroligt gott!

Gympan gick bra, jag kände bara att jag var så himla lat idag. Både jag och Karro. Men när man väl har kommit igång brukar det lösa sig. Försöker att sluta tänka och bara göra, annars blir ju hela träningen bara rena helvetet och det bara förstör. Måste dock förbättra min kondition. Jag tycker att det är så himla pinsamt att kvinnor kring 50 har bättre kondis än mig. Så ska det ju logiskt sett inte vara. Jag önskar att jag hade en bra grundfysik, men tyvärr så har jag inte det. Därför kommer det krävas lite extra av mig om jag ska träna upp min kropp. Men det är nog fasen värt det. Kom igen nu Linda!

Nu ska jag kika lite på en födelsedagspresent till min älskling. Det mest pinsamma är ju att han fyllde år den 27 okt och han har fortfarande inte fått något av mig. Men jag berättade iaf i förväg att han skulle få den i efterhand, så det var okej med honom. But still, jag vill ge presenten den dagen han fyller år. Suck! Jag har bara såna problem med vad jag ska ge honom. Vill ge honom hela världen, men tyvärr kan jag inte det. Vad ger man en underbar människa som egentligen har allt det han behöver? Det återstår att se. Nu måste jag iaf ta tag i saken på riktigt, det här går inte. NEJ!


Godnatt & Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0