Tiden är kommen för lite bloggning.

Nu har jag tid för bloggen en stund. House var lika bra som vanligt, så när jag hade sett det fick jag mersmak och kollade runt på youtube efter intervjuer med Hugh Laurie, som då spelar Dr House. Jag tycker han är helt underbar, jättebra skådis och han verkar vara en rolig människa i allmänhet. Och han är engelsman! Vilket man absolut inte kan tro när man ser honom i House.

I vilket fall som helst. Imorgon ska jag skjutsa ner farmor till stan, igen. Hon ska först in till farfar en sväng och kl 13.45 ska hon vara hos naprapaten för andra gången. En inte alltför rolig dag men jag ställer upp när ingen annan kan eller vill. Vad tusan gör man? Det är ju trots allt min farmor som jag älskar!

När jag kommer hem sen så kommer Tobias till mig och då ska vi förmodligen åka ner till stan igen. Vi ska till Statoil och kika på skoterställ. Båda vill ha ett och han har redan bestämt vilket han vill ha men jag däremot har ingen aning, så jag vill kolla och prova. Dyrt men välbehövligt. Har inte ens ett par täckbyxor!

På lördag ska jag och Karro ut på krogen. Det var alltför längesen nu och då kände vi att nu jäklar. Det tråkiga är att Impuls har tappat tillståndet så vi måste gå på bowlingen. Som tur är så har dom ju nattklubb där nu men jag vet inte riktigt hur roligt det blir där. Jättekul kan man hoppas! Vi får se.

Och tyvärr blev det inte ett enda kort taget i Umeå! Fråga mig inte varför. Kan ha berott på tidsbrist och fullspäckat schema.

Nu ska jag göra mig iordning för sängen och sen ska jag bädda ner mig sådär supermysigt med fothus och allt.

Sovgott vänner <3


Kommentarer
Postat av: kattis

Gumman, jag vill ha lite update nu;)

2008-11-28 @ 23:48:10
URL: http://katarinaelfgren.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0