Rubrik? Överskattat.

Varför är det så fruktansvärt svårt att veta vad man ska skriva som rubrik på sina inlägg? Ibland känns det bara så onödigt, eftersom mina inlägg inte handlar om en enda sak, utan om många olika. Och ibland vill man hitta på en sån där fyndig rubrik, men min tröga hjärna vill inte leverera när jag säger till den att göra det. Äsch, har därför konstaterat att rubriker är överskattade och egentligen inte säger speciellt mycket om någonting!



Min dag började väldigt tråkigt! Sov länge, klev upp, gjorde mannagrynsgröt, vilket är skitgott! Sen mitt upp i allt ringde min snygga kompis Kattis, som jag saknar så himla mycket, med varje cell i min kropp. Vi pratade om allt och inget som vanligt och planerade lite inför julen och festande osv. Det lutar väl åt att det blir utgång antingen juldagen eller annandagen, det är inte riktigt bestämt vilken dag. Egentligen kvittar det väl, bara jag får veta i tid! Det ser jag fram emot. Håller med dig där Kattis om att inte ha haft något sug alls efter att festa på sistone. Jag har helt klart varit taggad och sett fram emot fester men det har aldrig varit speciellt roligt. Inga fester har levt upp till mina förväntningar. Därför hoppas jag att det blir extra roligt där på jul- eller annandagen, och speciellt eftersom Kattis är hemma. Alltid underbart när ens bästa vän är med! Då kan det inte gå fel.

Vid 2-tiden satt jag och funderade över vad jag skulle hitta på och kom på att jag kanske kunde hälsa på Carola och kika på kollektionen av hennes barnkläder som jag inte hade sett. Fanns jättesöta kläder som vanligt, så jag köpte några! Inte helt oväntat när det handlar om en barnälskare som jag själv! Ni kan fråga vem som helst. Får ju lön på fredag så jag var tvungen att göra av med lite pengar. http://www.rabdido.se! Kika in där!



Efter lite shopping, kaffedrickande och allmänt surr, så åkte jag till Tobias! Tanken var att vi inte skulle umgås idag men ingen av oss hade något annat att göra så då sprack våra planer. Men det var mysigt. Satt och kikade på grejer till Tobias lägenhet och till vår framtida lägenhet på nätet medan han kikade på världen sämsta film, The swarm. Hittade en jättefin julby i fiberoptik som vi köpte på http://www.halens.se. Sen funderar vi på lite grejer från http://www.ellos.se, men får se hur vi gör! När filmen var slut åkte vi till Långsele och handlade lite och sen åkte han hem till sig och jag till mig.
Saknar honom redan, jag hatar att sova utan honom! <3


Julbyn från halens. Kommer bli så fint till jul! Längtar.

Imorgon jobbar jag, mellan 8.30-18. Känns drygt men känns samtidigt okej! Jag behöver verkligen pengarna, så jag försöker tänka positivt så mycket jag kan. Hoppas bara jag jobbar med roliga människor! Det är alltid en fördel.

Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Milla

Bille bara säga att jag inte glömt bort dig helelr utan att jag saaaaaknar dig! Ska ni inte fara neråt nått snart? Har ju så grymt mycket med skolan och den nya kursen nu så tänker int epå annat, annars hade jag kommit upp och kikat mig omkring några dagar! Love you.

2008-11-13 @ 09:59:17
URL: http://millisch.blogg.se/
Postat av: Krill.

Sötnos! Saknar dig!

Btw. Är du sponsrad eller?

2008-11-13 @ 23:08:04
URL: http://krillan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0