Mamma Mia, vilken lycka!

Nu har jag och älsklingen precis sett på Mamma Mia. Vilken underbar film med en sån där härlig känsla som man bara blir glad av! Hela filmen var ju som ett lyckopiller. Kommer förmodligen se den fler gånger. Tror knappast man kan bli less.



Igår var ju som sagt jag och Karro ut på krogen! Var nära att det inte skulle bli nått eftersom vi inte hade någon förfest att vara på innan men min kära kusin fixade det i sista sekunden. Vi hamnade hos Erik på backgränd och satt där i några timmar med jättetrevliga killar! Vi drack, surrade och lyssnade  på mer eller mindre dålig musik. Men det gjorde inte så mycket! Vid 11-tiden gick vi ner på stan och vi hade siktet inställda på bowlingen. Kön till bankomaten var 100 meter lång, så vi struntade i det och hade sån tur att vi hamnade först i en kö som bara bildades direkt efter att vi hade satt våra fötter inne på bowlingen. Vilken lycka! Hade sån tur också att jag och Sofie blev inbetalade! Det var riktigt bra med folk på bowlingen och det var hur trevligt som helst! Träffade massa roliga människor och dansade som bara den, trots att musiken i allmänhet sög! En lyckad kväll som avslutades med fyllemat på Citygrillen och en otroligt full bror som knappt kunde gå. Vid 3 ungefär kom vår skjuts, den alltid lika snälla Johanna. När jag kom hem så satt Tobias och väntade på mig, den sötnosen. Han kunde inte gå och lägga sig utan mig! I just love him so much <3

Idag har vi verkligen haft en slappar-dag, ingen av oss har varit speciellt pigg pga av alkoholintaget igår kväll. Vi sov till 12 och käkade frukost. Tiden mellan frukosten och middagen bara försvann och sen vid 17 käkade vi jättegod wok-gryta med ris. Pappa är en underbar kock i mina ögon.

Efter middan åkte vi till Helgum och sen upp till Västby till Tobias föräldrar. Då fick jag träffa hans två fastrar som jag aldrig träffat förut och vi drack kaffe och fikade.

Ser fram emot veckan som kommer faktiskt! Karro och jag ska började träna på gymmet och jag jobbar inte speciellt mycket. Känns skönt även fast jag såklart skulle behöva pengarna! Sen på lördag ska jag och T åka till Ramsele och gå på Kajsa Kavats julmarknad. Har aldrig varit där förut så det ska bli trevligt! Och sen vet jag inte hur rolig söndagen blir när vi på Konsum ska gå i vårt luciatåg och sjunga! Det lär väl förmodligen märkas, men jag hoppas och tror att det kommer gå bra!

Nu orkar jag verkligen inte skriva mer, förutom att jag saknar min Kattis och jag vill att hon ska komma hem NU! <3

Och Tobias, du är mitt hjärta nu och alltid, även om du inte får så mycket plats i min blogg! Det lovar jag dig. MIIIIIN!

Kommentarer
Postat av: Moa

Men visst är filmen bra? :) Jag har sett den hur många gånger som helst. Och den är lika bra varje gång! :)

2008-12-01 @ 10:12:55
URL: http://moamac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0