I carry your heart with me, I carry it in my heart.

Om ni undrar över titeln på inlägget, fortsätt undra. Det är bara en rad ur en dikt som jag tycker är så otroligt fin!

Såna här kvällar, då man verkligen inte har gjort någonting förutom jobbat, så vet ma inte alls vad tusan man ska skriva i bloggen! Men jag måste ju tänka på allaaaaa mina tusentals läsare (eller kanske inte) och skriva ändå. Dagen har varit oändlig och seg. Har haft en sån dag då inget har varit speciellt roligt. Allt gick bra på förmiddagen, plockade in massvis med varor! Många av varorna var julsaker, vilket fick mig att må gott längst in i hjärtat. Julen är så underbar tycker jag. Den representerar familjen och gemenskapen för mig. Det betyder så oerhört mycket. Åter till jobbet. Det flöt på rätt bra helt enkelt, men efter några timmar med hundratals tunga lyft höll min rygg på att kollapsa totalt och jag trodde jag skulle svimma flera gånger. Har ont i ländryggen och axlarna. Skulle jag jobba på konsum ett helt liv skulle jag måste pensionera mig vid 50, jag skulle aldrig klara av det. Avskyvärt! Men det som är bra med allt detta är att jag faktiskt fick in alla varor, la in alla priser i datorn och skrev ut lappar. Så när jag tänker på det såhär i efterhand känner jag mig rätt duktig. Det är väl huvudsaken.

Nu ska jag gå ut i köket och göra en kopp kaffe. Har blivit sjukt kaffesugen på sistone. Mitt kaffesug har varit borta jättelänge, har knappt druckit kaffe 1 gång i veckan. Men nu måste jag dricka massor. Konstigt det där. Undrar vad det beror på? När kaffet är klart tänkte jag kika lite på "Du är vad du äter" och sedan fortsättningen från förra veckan av "Medium". Tycker det är himla bra!

Sedan vid 23 åker jag till Tobias och sover där. Börjar ju tidigt imorgon men jag gick med på att sova där om han lovade att vi gick och la oss direkt när han kom hem! Så vid 12 ska jag försöka sova. Men man vet aldrig med mig ;)

Nu skriker mamma, måste gå!

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0