En sjuk snygging!

Ni vet hur det är när man är sjuk och har varit det i några dagar. Man orka knappt gå till duschen och håret är fett och alla kläder luktar svett, för man går omkring i samma mysbyxor och linne/stor t-shirt hela tiden. Och för att inte tala om hur blek man ser ut i ansiktet, som en död människa när man har feber. Så idag bestämde jag mig för att duscha, göra mig skitsnygg i håret och sminka mig snyggt. Jag blev faktiskt mycket friskare på en gång, även om det bara är psykologiskt. Det känns så fräscht och härligt på något sätt att känna sig fin! Eller vad tycker ni?



Snart kommer Tobias hit hoppas jag. Han stack iväg till stan med Patrik och skulle på bolaget och sen skulle dom köpa nått på statoil, killgrejer vet ni! Sen blir det tacopaj och Idol för hela slanten. Jag älskar fredagar, då man sitter hemma med familjen framför teven och tittar på idol och kanske äter lite gotta. Och ikväll kommer Idol bli bra! Det kan jag lova.

1. Robin Bengtsson, Svenljunga, 18 år
Låt 1: Let Me Entertain You/Robbie Williams (Till fansen)
Låt 2: Fields of gold/Sting (Till killgänget)

2. Kevin Borg, Arvidsjaur, 22 år
Låt 1: If tomorrow never comes/Ronan Keating (Till flickvännen)
Låt 2: In the shadows/The Rasmus (Till fansen)

3. Anna Bergendahl, Nyköping, 16 år
Låt 1: Simply the best/Tina Turner (Till fansen)
Låt 2: Over the rainbow/Eva Cassidy (Till bästa vännen)

4. Johan Palm, Mjölby, 16 år
Låt 1: I'll stand by you/The Pretenders (Till storebrorsan)
Låt 2: Friday I'm in love/The Cure (Till fansen)

5. Alice Svensson, Hedesunda, 16 år
Låt 1: Because of you/Kelly Clarkson (Till familjen)
Låt 2: Crazy in love/Beyoncé (Till fansen)

Spännande, så spännande.

Ha en bra dag vänner! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0