Detta kommer bli en lång dag vänner!

Mår så jävla kasst idag. Vanligtvis blir jag inte såhär sjuk när jag väl blir sjuk men den här gången känns det verkligen som jag har blivit överkörd 3 ggr. Är helt slut i kroppen, och det kan ju bero på att febern går upp och ner hela tiden. Sen har jag fruktansvärt ont i halsen och kan knappt prata. Och sen ska vi inte tala om att näsan är alldeles täppt eller så rinner det och så rinner det lite till. Fy fan för att vara sjuk! Jag tycker det är helt okej med en lättare förkylning men gånger som denna orkar man ingenting. Och imorgon ska jag jobba, vet inte hur det ska gå. Får se om jag sjukanmäler mig, men jag brukar försöka att inte göra det. Sen på söndag åker jag och Karro till Umeå och jag vill absolut bli frisk tills dess. För det första vill jag inte smitta någon och för det andra är det inte speciellt kul att åka iväg nånstans när man är sjuk. Får se hur det går!



Skulle behöva massa tips på hur man ska göra för att lindra förkylningen iaf. Hjälp mig!

Ska iaf göra iordning lite te och sen ska jag dricka mycket vatten, knarka ipren och äta vitaminer. Vad mer kan en flicka göra?

Skulle ju även behöva äta något men matlusten är som bortblåst, vilket aldrig händer annars. Vet inte vad som hänt med mig. Ska väl trycka i mig lite fil eller något liknande!

Skriver senare. Ha en bra dag!

Grattis Tommie & Jennie som fyller år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0