Att älska som en porrstjärna!

Har varit på stan med pappa. Det är alltid trevligt, mest för att pappa aldrig direkt ha några ärenden utan när jag är klar så åker vi hem! Sen är det inte speciellt svårt att få med honom på tjej-affärer, utan han följer snällt med, trots att han blir uttråkad rätt snabbt. Men han gör det ju iaf för min skull, och det är uppskattat!
Har iaf lämnat in min telefon för 3 ggn nu och jag hoppas på reklamation, men han på Hagbergs kunde inte lova något. Antingen får jag tillbaka samma gamla telefon med ny knappsats eller så får jag en ny likvärdig telefon. Det är väl egentligen detsamma. Nästa gång jag behöver lämna in min telefon ska jag iaf få en ny, så det är väl bara att ha tålamod.
Tack lillebror för att jag alltid får låna din telefon när jag har min på inlämning!

När vi hade varit på Hagbergs så gick vi på Skattkistan och kikade runt och efter det Systembolaget. Köpte några öl tills ikväll och lite vin till mamma.
Nu är jag hemma och har väl varit det i typ 2 tim. Är smått uttråkad, finns inte speciellt mycket att göra den här tiden på dagen på en lördag. Sitter och väntar på att det ska bli middagstid och älsklingen kommer hit. Sen kommer förmodligen Jeanette, Magnus och Tim hit och då kommer det allt bli lite roligare!

Nu ska jag nog sätta mig med lite kaffe och börja läsa Jenna Jameson's "Att älska som en Porrstjärna". Det kan bli intressant! Den är ganska precis 600 sidor, så jag har det jag gör. Hoppas den är lika smaskig som man kan tro!



"En förtvivlad, vidrig, ärlig och vansinnigt vacker berättelse om hur Jenna Jameson blev det största namnet i porrindustrins historia. Boken är en tragisk och triumferande uppväxthistoria, en freakig och lustig sexlek, och en anmärkningsvärd avhandling om kvinnlig styrka - allt i ett."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0