16 läsare idag, vilken grej!

Haha, jag säger då det! 16 läsare, 10 av dom är nog dom trogna läsarna som läser min blogg i princip varje dag! Jag är glad att jag överhuvudtaget har läsare, bryr mig inte alls om att ha tusentals. Inte ett dugg! För mig är det roligt att berätta om mig själv och mitt liv och det känns allra bäst när människor som jag känner tar del av allt det. Jag får känner ingen större tillfredsställelse i att fullkomligt okända människor läser om mina tankar och upplevelser. Jag är glad att ni läser, det är det jag vill komma till i denna långa utläggning. I'm so very happy.

Nu börjar det närma sig kära vänner, om drygt en månad vet jag om jag är en blivande psykolog-student eller inte. Denna väntan kan driva vem som helst till vansinne. Måste ändå säga att jag har en mycket bättre inställning till allt den här gången (jämfört med i höstas). Jag har sjävklart stora förhoppningar men jag inser att om jag inte skulle komma in till våren av den ena eller andra anledningen, så är inte det slutet av mitt liv. Besvikelsen skulle vara ett faktum men jag skulle inte krossas totalt som jag gjorde sist. Jag skulle kämpa vidare eftersom jag är så otroligt beslutsam! Jag har vuxit oerhört som människa, blivit mognare bara under det sista halvåret. Jag har (försökt) sluta att ta varje enskild motgång som ett personligt misslyckande. Jag har fått kämpa för att sätta saker och ting i sitt rätta perspektiv. Att vara obehörig till psykologlinjen på Umeå universitet hösten 2008 (tog då) men tar inte död på min dröm. Känner mig starkare och gladare i mitt beslut att bli världens absolut, genom tiderna, bästa psykolog. Jag ska hjälpa så många människor att jag, när jag når min pensionsålder, känner att jag är tillfreds med allt jag uträttat i mitt liv. Det ser jag fram emot.



Imorgon är Linda ledig, vilket känns otroligt skönt. Kan bara inte bestämma mig om jag ska göra absolut ingenting på min lediga dag eller om jag ska försöka fylla den med massor av aktiviteter. Det blir ett svårt beslut!

Nu ska jag kika in på studera.nu och se om det hänt något nytt! Håller tummarna.
Sen ska jag åka till Helgum och sova hos min älskling. Miss him soo fucking much. Så fort vi är ifrån varandra! Men det är väl det som är kärlek, inte sant?!



Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0