Tom i kroppen!

Idag har varit en dag då jag har mått piss, helt allmänt. Inte på grund av något särskilt som har hänt, utan på grund av vädret och det faktum att jag måste jobba, mellan 11-20.18, närmare bestämt. Jävla helvetesjobb! Jag blir så trött. Det är så typiskt. Jag jobbar alltid när det är något roligt som händer (Laxfestival ikväll i parken) Laxfestivalen i sig är inte speciellt roligt, men jag skulle gärna åkt ner med alla andra och bara gått runt, haft det mysigt i det fina vädret och bara träffa människor man inte träffat på år och dag! Jag är så jävla bitter. Jag är så arg så jag skulle kunna börja gråta. Och det gör ju inte saken bättre att jag måste vara trevlig mot alla dessa kunder, om och om igen. Säga samma sak tusen ggr om dagen och alldeles nyss kom kunden som jag verkligen nästintill avskyr. Åh, suck. Och ändå har hon aldrig gjort mig nånting, jag bara stör mig på henne. Och mjukglass har jag gjort heela dagen, förstår ni hur less jag verkligen är? Nej, jag tror inte det :P Vet att jag låter som världens mest tragiska pessimist men jag kan inte göra nått åt det just precis idag! Hoppas iaf att ni har det trevligare och att alla badar och solar utan mig! Suck. GAAAAAAAAAAAAH! Frustrationen håller på ta livet av mig.

Nej, nu ska man väl fylla på mjukglass, torka borden, diska, säga "hej" och le sådär töntigt när det kommer en kund. Döda mig långsamt med en blåslampa, pleeease!



Kommentarer
Postat av: Tno

Är du less på ditt jobb?

Känner du dig omotiverad på att jobba?

Känner du att du står stilla i utvecklingen?

Behöver du nya utmaningar?

Gör som många andra har gjort tidigare, bryt med coop och gå vidare! :)



Såå jag har lite att göra...hoppas du hare bra där uppe...=)

dålig att höra av dig...:P

2008-07-25 @ 19:45:54
URL: http://kattovertaken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0