Tack Kristoffer, för promenaden och så mycket mer.

Du är verkligen toppen! Och eftersom du skrev om mig på din blogg så kan ju inte jag vara sämre. Det är skönt att ha en vän som du, som har ännu högre och tuffare mål än mig. Eller iaf helt andra. Men vi är lika beslutsamma båda två och det leder till en förståelse som man inte kan hitta någon annanstans. "Begåvade människor är deprimerade människor". Hm, jag uppskattar verkligen att du försöker pigga upp mig ;) Men jag förstår verkligen din poäng. Fast det kan vara tufft att höra sanningen ibland! Haha. Tack iaf, för att du vill vara min vän och för att du alltid finns där!

På vår bal i 9:an. Det var tider det :)

Jag har insett nu att bloggen har blivit ett beroende för mig eftersom jag befinner mig på en plats i livet då jag måste få skriva ner det jag känner. Kan inte bara hålla allt inom mig, blir tokig. Thank you for reading!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0