Späckad dag!

Nu har jag nyss kommit hem och nu håller jag på koka ägg :) Tobias sitter här mittemot mig vid köksbordet och nu kommer han och ger mig en kram! Vi sov som ni förstår över hos Tobias jobbarkompis i deras sommarstuga. Det var en riktigt mysig kväll igår. Käkade gott, sen spelade Kattis Thobias lillebror Danne gitarr och sjöng! Me like. Jag tycker nog det är bland det bästa man kan lyssna på. Önskar jag kunde spela gitarr 100 ggr bättre än vad jag kan nu och sen önska jag ju även att jag kunde sjunga sådär underbart fint så folk får rysningar i hela kroppen! Det skulle vara nått det! Tur att jag har andra bra kvalitéer iaf! :P

Idag ska jag gå på stan med Karro och Kattis, mina små havspärlor. Ska försöka att inte shoppa en massa och stå emot begäret av ett par nya skor! Haha. När jag är klar på stan så ska jag och pappa hem till Magnus och Jeanette och då blire jag som får vara barnvakt. Ska gå ut och gå en sväng med underbara Tim. Tänkte bjuda han på lite glass och kanske gå ner till älven och kasta lite sten, som han älskar. Det ser jag fram emot.

När jag är klar där ska jag umgås med min T hela kvällen. Vad vi ska göra vet jag inte, men vi hittar nog på nått. Älskar honom mer än allt annat <3

Nu är mina ägg klara, så nu ska jag mumsa i mig lite äggmackor och käka fil & müsli. Gosh, vad gott.

Den bästa man kan ha!

Tänkte bara informera er om att min pappa är världsbäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0