Sjuk & trött.

Sitter i sängen nu och är hur trött som helst. Det känns som att jag har blivit överkörd av en ångvält eller nånting liknande. Är helt slut i hela kroppen, i varenda liten cell. Har kanske feber, vem vet. Vill inte veta! Och jag var dum nog att gå ut och powerwalka med Kristoffer också. Tusan. Men det var härligt, iaf såhär efteråt. Man får ju känna att man lever i varje fall! Hoppas jag har skön träningsvärk imorgon! Nej, nu bara måste jag knarka lite alvedon och lite halstabletter och sova! Ska upp halv 8 imorgon och jobba, ser jag verkligen inte fram emot men det är bara att kliva upp och göra det bästa av situationen! Right?!

Vi hade tråkigt en kväll så vi hamnade på badstranden i Långsele ;PJag ser helt störd ut, men så kan det gå när man umgås med Krille ;P Mitt uppdrag var att se kåt och rädd ut samtidigt och där ser ni resultatet!

Ska försöka ta lite kort imorgon på festen och lägga ut här ;)

Godnatt <3 Och Tobias, jag vill ligga på din arm... Älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0