Om en timme drar vi till Sundsvall!

Då ska jag och Kattis, hon med stort K, till Sundsvall. Vi ska skjutsa ner pappa, lillebror och pappas jobbarkompis till tågstationen. Dom ska ner till vår kära huvudstad och titta på Iron Maiden. :) Och när vi har släppt av dom så hinner vi förhoppningsvis in till Birsta City en sväng. Har 3 st som fyller år den här veckan, så man kanske borde köpa nått iaf. Sofie på torsdag, lillebror på fredag och mamma på lördag! Dyrt säger jag bara ;) Men det är dom väl värda!
Så nu sitter vi här och är rastlös och väntar på att kl ska bli 4 så vi får åka. Ser däremot inte fram emot resan, vägen till Sundsvall är så förbannat tråkig! :P

Men ikväll ska jag iaf få träffa min älskling igen. Ska hoppa av där när vi kommer hem. Och mysa en maaaasssa <3

Och ni, är man egoistisk om man låter sina mål gå före allt när man har kämpat för dom i flera år? Eller är man bara rättvis mot sig själv? Det är en bra fråga tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Krill.

Om man har höga mål måste man offra någon man älskar. Så är det! Saknar dig. Puss.

2008-07-15 @ 23:16:55
URL: http://krillan.webblogg.se/
Postat av: T

En pojke reser till månen

En annan, siktar mot solen

En tredje, kommer aldrig iväg....



Det räcker väl med dessa 3 rader...



I dagens samhälle måste man hela tiden sätta sig längst fram i bussen...Ens drömmar ska alltid komma först!

2008-07-15 @ 23:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0