Ny dag, nya händelser.

Nu är jag hos Tobias, ska snart iväg till Tommie och Carola. Tur det, för nu är jag hungrig ;) Mums med grillat, men vädret är ju hemskt. Skitsommar hittills har det varit. Idag har jag jobbat fram till typ halv 5, smet lite tidigare. Och nu börjar min lediga helg. Fy tusan vad härligt :) Imorgon skulle ju jag och Tobias cykla Helgum runt men om det ska vara sånt här väder så slipper jag helst. Men få se imorgon. Har faktiskt sett fram emot det här länge, trots att jag är latare än allt annat. :P Blir det regn så har vi ändå saker för oss. Mamma fyller år på lördag och lillebror idag. Så vi ska fira dom på lördag med tårta och kaffe ;) Få se vad det blir.

Nej, nu orkar jag inte skriva mer. Skriver snart igen!

Bye. <3

Älskar min T. Han är bäst i världen, SÅDESÅ :D

Kommentarer
Postat av: Krill.

MEN LINDA... "Sådeså" Vad är det för svenska du har börjat med. Du måste in i universitetsvärlden väldigt snart, annars börjar du väl säga "gatt" också! Krama.

2008-07-19 @ 00:32:27
URL: http://krillan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0