Nu har jag tråkigt! Tro mig.



Japp, ungefär såhär tråkigt så jag sitter som en annan fjortis och tar löjliga kort på mig själv! Snart är maten klar iaf, men jag som håller på räkna points får ju knappt äta nått. En liten hamburgare, det blir väl inte jag mätt på?! :P Har iaf gått ner 6,5 kg så jag kan ju inte bara ge upp, right? Nej, det är bara att fortsätta med samma grej ett bra tag till.
Well, min Tobias skulle ju komma och äta med mig men nej, du skulle det komma en karl från Forsmo och kolla på hans fyrhjuling som han nu ska sälja. Sitt lilla hjärtegull. Jag förstår inte hur han ska klara sig utan den? :)
Men jag hoppas att han hinner komma hit ändå innan jag ska på bingo så jag kan pussa lite på han!
Miss him like hell <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0