Nu bär det av!

Nu sitter lilla jag hemma hos Tobias och skriver från hans dator. Mitt internet hemma ville inte som jag ville idag! Snart blir det sängen, och imorgon kl 8 åker vi ner till Stockholm. Ska blir så himla roligt! :) Har längtat länge. Hade föredragit att åka till Göteborg, men nu blev det inte så. Gråter inte för det! Blir borta till antingen söndag eller måndag, så nu blir det ingen blogg förrän nästa vecka! Hoppas alla ni 7 läsare klarar er. HAHA!

Ikväll har jag och Kattis varit på bilbingo, jag måste ju säga att vi är såå coola. Bilbingo är faktiskt inte så hemskt som det låter, tro mig. Testa nån gång. Sen att man aldrig vinner var en helt annan femma. Tur att jag ser mig själv som en väldigt bra förlorare, kan nästan glädjas åt alla andra runt omkring som vinner 2 ggr i rad. (eller inte) Äsch, nästa onsdag är sista gången och man kan ju inte bryta traditionen nu, så jag bara måste dit! Då jäklar ska jag vinna. Tro´t eller ej!

Åh, måste bara säga att jag älskar vädret som har varit nu. Helt underbart. Och jag fick vara ledig några dagar så jag kunde sola och bada jag med! Hoppas bara vi slipper en massa regn nu nere i Stockholm, såg inte ut som att det skulle bli nått toppenväder. Men huvudsaken är ju att det blir uppehåll!

Nu måste jag hjälpa älsklingen att packa, han klarar tydligen inte de själv ;) SÖTNOS! <3

Hörs på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0