Min älskling är här <3

Och nu ligger vi och myser i sängen. Love him to death! Därav en superfin ring på min vänstra hand! :) Vi har varit tillsammans i 7 mån idag och allt känns jättebra! Yummie.

Igår var iaf en rätt trevlig kväll, det var bara så jäkla tråkigt att det skulle regna konstant hela tiden, så vi fick sitta som packade sillar i ett tält allihopa. Men det gick det också. Det var bara lite svårt att få igång grillen, eftersom den praktiskt taget blev smått vattenfylld :P Men tillslut fick vi iaf till allt så köttet blev klart och sen friterade vi strips och åt aioli till de. Fy tusan vad gott! Vid halv 11 så dog stereon och med den hela festen! Efter det satt vi mest och slappade och vid 12 gick jag och Tobias hem hand i hand :)

Och idag har jag jobbat, fast bara till halv 3 som tur var. Hade inte orkat längre. Nu tänkte jag bara mysa med älsklingen och bara göra ingenting!

Heeejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0