Kvällsnöjen!

Jo ni, ikväll ska jag och Tobias hem till en av hans jobbarkompisar och dennes flickvän. Ska grilla, dricka och bara mysa. Kattis och hennes Thobias kommer dit också, eftersom det råkar vara så att T's jobbarkompis är Thobias halvbror! Det ska bli himla trevligt iaf. Looking forward to it :)

Idag känner jag att jag tycker om många saker, Oprah, Johnny C, "Jolene" med Dolly Parton, Dr Phil, grillad mat, äggmackor, telefoner som inte går sönder heela tiden, "Rockstar" med Nickelback, Tim och min familj förstås. Min pappa är den sötaste pappa man kan ha! Och T är min, bara min.



Känner nu att jag har kommit över den största besvikelsen med arbetslivserfarenheten och nu kan jag faktiskt koppla bort det faktum att jag inte kom i nu i höst och se framåt istället. Jag får söka till våren helt enkelt och jag hoppas verkligen att jag får jobba mer nu i höst, annars vet jag inte vad jag ska göra. Men allt brukar ha en tendens att ordna upp sig. :)

"Stop having a wishbone where your backbone should be"
Hörde det på Oprah och jag känner mig inspirerad av det uttrycket. Gör det ni med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0