I Helgum hos min T.

Kom hem från Sundsvall vid halv 10 och nu har jag och Tobias kollat på Batman Begins, men jag förstår inte syftet med att göra om hela Batman-storyn bara för att göra fler filmer och tjäna mer pengar. Men visst, den var bra! Säger inget om det. Allt för underhållning, right?!

Jag och Kattis hann iaf gå runt i Birsta City tills vi blev less. Kom väl dit vid 6-tiden och va där till precis 8. Det är ju så stort där om man jämför med hur det var förut. Herregud, det är ju så man går vilse. Var duktig idag, shoppade knappt nånting. Duktig flicka Linda, duktig flicka ;) Köpte iaf presenter till Sofie och mamma som fyller år nu i veckan. Så jag känner mig väldigt nöjd med dagen. Nu antar jag att det blir sängen och imorgon jobbar jag eftermiddag, don't really like those. Yuck!
Sen hoppas jag att Kristoffer har tid för powerwalk med mig imorgon efter jobbet, eller vad säger du Krill?

Vill bara tillägga att T är min sötnos och världens underbaraste pojkvän, på riktigt! <3 Finns nog ingen bättre i världen. Han överöser mig med så mycket kärlek så ibland känns det som att jag knappt är värd allt det fina han har att ge mig! Men åh, vad det är trevligt. PUSS!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Kattis

haha på det där kortet ser han ut som en mobilnörd ;P Mobilen i högst hugg när ni tar kort ;) hihi

2008-07-16 @ 14:36:08
URL: http://kattisch.blogg.se/
Postat av: Krill.

Jajjamen, det var jag ju. Vårt samtal mot slutet av promenaden måste vi återuppta, tyckte det var mycket intressant!

2008-07-16 @ 21:48:57
URL: http://krillan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0