Hemma hos Tobias <3

Nu har jag tagit mig hela vägen till Helgum och hem till min pojkvän! Idag har jag varit med Kattis hela dagen, som vanligt, eller hur sötnos? ;) Åkte ner till Sollefteå vid 12 och hämtade upp K hemma hos hennes pojkvän och sen brassade vi ner till på stan. Vi hade stora planer på att ta hål i öronen och vi gick till 4 olika ställen innan vi hittade någon som kunde ta hål på oss. Och väl där så visste ju tanten knappt hur man gjorde kändes de som. Virrigare kvinna får man leta efter. På det stället jag och Kattis skulle ta hål hade hon aldrig tagit hål tidigare så hon visste först och främst inte om pistolen skulle gå igenom brosket, som hon sa. Och hon visste inte alls vart hon skulle sätta hålet, utan vi fick rita dit en prick själva. Gissa om vi var nervösa! Det var iaf Kattis som fick börja, frivilligt, och jäklar vad läskigt det var innan hon väl tryckte och örhänget satt där de skulle. Men det blev riktigt bra! Sen var det bara för mig att sätta mig på stolen och bita ihop, usch och usch. Varför utsätter man sig för såna där hemska saker? :P Såhär blev det iaf! Hoppas ni ser nått. Är iaf väldigt nöjd.



Nej, nu ska jag försöka hjälpa Tobias med maten och sen ska vi åka upp till hans föräldrar en sväng!

Bye byeeee!

Kommentarer
Postat av: kattis

haha ja nog var det läskigt allt! Kändes inte allt för tryggt då kärringen sa att hon inte alls visste hur man skulle göra och om det ens skulle gå. Och sedan visste hon ju gnappt vart det var man ville ha hålet :P haha. ja jisses. Men de vart ju bra på oss båda så :)

2008-07-11 @ 14:10:32
URL: http://kattisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0