En sorglös dag.

Idag är en bra dag känns det som. Har inga bekymmer, utan allt känns rätt lätt. Trots att jag står på jobbet precis i detta ögonblicket. Det var inte ens särskilt ångestfyllt att kliva upp i morse, och jag kan informera er om att jag inte är någon morgonmänniska. Så, kan man lita på att detta ljuvliga humör håller i sig, nja, men what the hell, det är ju trevligt så länge det varar! Anledningen till att jag mår bra just nu är att jag har fått ny ork. Jag känner mig inte längre lika hopplös som jag gjorde för några veckor sen, och i början av denna blogg. Jag ser ett nytt ljus i slutet av tunneln, även om ljuset är lite för långt bort. Men det kan jag acceptera. Tiden går ändå fort, trots att dagarna går sakta. Jag ska skapa en helt fantastisk framtid till mig själv, titta ska ni få se!

På torsdag åker vi till Stockholm, jag och älsklingen. Det ska bli så roligt! Can hardly wait. Det jag ser mest fram emot är Prideparaden, tycker den är helt underbar.

Nej, nu blir det lite snuspåfyllning, så jag har inte tid med bloggen mer.

Heeejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0