En djurisk dag!

Ni får förlåta mig för den dåliga uppdateringen. Ha haft så mycket för mig i helgen så har verkligen inte suttit vid datorn nånting! I fredags var vi hos Tommie och Carola, käkade gott och drack lite. Trevligt trevligt!
Sen på lördagen cyklade jag ju Helgum runt, vilken gick bättre än väntat. Har bara ont i rumpan efter den där jäkla sadeln! Ren och skär smärta. Så nu har man klarat sig runt hela Helgumssjön på cykel. 4,2 mil. Stolt man kan vara över sig själv :)
På kvällen på lördagen gick jag ut med Kattis. Vi var hos Sofies kille Martin först och drack och sen drog vi ut på stan. Ingen höjdare alls! Men men :P Tro om jag har vuxit ifrån att gå på stan och krogen? Börjar tro de ibland. Va längesen jag hade roligt ute!
Och igår var jag och älsklingen i Junsele och gick på djurparken. Det var ju några år sen man var där måste jag säga men det var faktiskt rikigt mysigt. Och sen fick vi vara med på en visning av dom vita lejonen, rätt mäktigt att se. När vi kände oss klara åkte vi hemåt och landade hemma hos mig.
Och här hemma höll dom på mixtra med min (splitternya) dator. Dom skulle dela upp hårddiskarna och pappa hade tagit hit Christian som är jätteduktig på de här med datorer ;P Men alltså, det slutade med att det stod att vi skulle stoppa in en recovery CD i datorn, vilket skulle innebära att allt jag hade på datorn skulle ha försvunnit. Och det tillät då fasen inte jag. Det jag har ´på datorn är helt ovärderligt. Alla bilder och alla texter! Nej NEJ! Efter många om och men fick vi till det. Herregud vilken lättnad det var. Skulle ha kunnat gett Christian 5000 just då för att han hade räddat allt på datorn. TACK!

"När du står en dag, vid ett vägskäl i ditt liv, som ett vilset litet barn. Är jag bredvid dig och jag följer varje steg du tar."
Tack älskling för att du finns!

By the way, lyssna på Johnny Cash's "Man in black". Den är underbar. JC är underbar. :)

http://youtube.com/watch?v=iXRmJyIyJbM&feature=related

"Well, there's things that never will be right I know,
And things need changin' everywhere you go,
But 'til we start to make a move to make a few things right,
You'll never see me wear a suit of white."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0