Bedtime hemma i Långsele.

Mjo, det har varit en lång dag idag! Kom hem från bingon vid 22. Min kära Kattis vann hela 100 kr, och det var ju bra. Hon vann ju nästan tillbaka det hon hade satsat ;P Men det är ett rätt trevligt och avslappnande tidsfördriv, hur löjligt det än låter. Jag kanske är som en tant?! Äsch, isåfall så får det vara så. Då är jag en stolt tant i mina bästa år!
När vi kom hem tittade vi på Project Runway, som jag tycker jättemycket om. Är egentligen inget design och modefreak men jag gillar idén med att hitta designer som ska skapa olika saker varje vecka. Det är otroligt underhållande. Därför sitter jag bänkad varje onsdag kl 22.



Fy fan vad seriös jag är som sitter och lägger in bilder på programmet, jag börjar bli en tvättäkta nörd.

Men, till nått annat. Funderar skarpt på att ta hål i örat igen imorgon. Det är Kattis som vill dra med mig. Ni vet, hon har oerhört dåligt inflytande på mig ;) Vart exakt jag ska ta hål får ni kanske se imorgon!

Nu har jag absolut inget mer att skriva, men återkommer imorgon igen. Goooodnatt!


Kommentarer
Postat av: kattis

hahahah japp jag förstör dig totalt unga dam ;) hihi. Men du behöver en liten push i baken ibalnd ;) hihi.



ja jag gick ju bara 5 kr back på bingon så det var ju hur kung som helst :D

2008-07-11 @ 14:07:56
URL: http://kattisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0