Away we go!

Nu ska vi alldeles strax åka ner till stan och grilla ;P Är hungrig som en tok så nu jäklar blire att vräka i sig mat som aldrig förr! Blir fläskfilé, tsatsiki och sallad. Bra mat för mig! Jag och T har tillbringat nån timme hos Magnus, Jeanette och Tim. Var himla mysigt. TIM ÄR VÄRLDENS GULLIGASTE UNGE! I love him <3

Nej, det här blir ett kort inlägg, för nu ska vi börja åka!

Har iaf tagit en massa kort på mig själv som jag tänkte visa er. HAHA. Fy fan vad tragiskt jag är. För er som inte visste det så älskar jag att ta kort på mig själv. Kalla mig knäpp eller ytlig, men det finns en charm med att själv få välja hur man ska se ut på ett kort istället för att se ut som en miffo när andra har tagit kort på en. Så här får ni lite fina exempel. Plus att jag tycker kameran på min dator är himla bra!



Skriver igen imorgon! Nattinatti.

Kommentarer
Postat av: kattis

du är det sötaste som finns älskling! <3

2008-07-23 @ 13:42:47
URL: http://kattisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0