A better day.

Idag känns allt mycket bättre faktiskt, har haft en trevlig förmiddag med mamma och min gudmor. Vi käkade god lunch och sedan var vi och köpte xbox 360 till lillebror som fyller år imorgon! Gud vad glad han kommer bli. Och igår pratade jag massor med min älskling om allt och nu känns det mesta bra. Jag älskar dig gubben som försöker förstå, uppskattar dig till månen och tillbaka. <3 Och faktiskt så känns det okej att traska iväg till jobbet nu om typ 20 min. Igår var en otroligt seg dag men idag är bättre. Och jag vet att alla kunderna kommer vara sååå gulliga mot mig idag ;) At least I hope.

Imorgon kväll ska jag och T åka till hans grannar i Helgum och festa lite. Blir nog rätt lugnt men det ska bli himla trevligt. Blir lite grillning och nån öl sådär :) Ser jag fram emot. Och på lördag ska vi cykla Helgumsjön runt, kan inte säga att jag ser fram emot det förrän jag har gjort det. Kommer nog dö pga av min dåliga kondis! Men skam den som ger sig och inte försöker. Hoppas bara på lindrig träningsvärk eftersom jag ska ner på stan och festa med min älskade kusin på kvällen. Ungdomens dag och min lediga helg. Det ska bli roligt. Var en evighet sen jag gick ut med Sofie. Känns bra, bra bra!

Kusiner i vått och torrt! <3

Låt dina blommor slå rot där det finns jordmån
Låt dina växter får leva där de trivs
Lås inte in dina plantor i ett drivhus
Låt de få slippa ett onaturligt liv
Låt den du älskar få pröva sina vingar
En dag så flyger din älskade rätt
Vill du bli respekterad av din avbild
Så får du visa din avbild respekt

Kommentarer
Postat av: Tn

Bra Linda att allt löst sig:)

Hoppas du få en trevlig helg!

2008-07-17 @ 23:40:30
URL: http://kattovertaken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0