Sofies missöde imorse!

När jag vaknade imorse så va det första jag gjorde att kolla på telefonen. Då hade jag fått ett mms av Sofie! Det var en bild av en slänt med massa snö och hennes bil stod några meter nere i slänten! Emot en gran som hade slagit sönder framrutan och tryckt in hela framdörren. Hon hade kört gamla vägen till Långsele och fått möte. Och eftersom dom plogar så konstigt, utanför där vägen egentligen går så körde hon för långt ut och skar ner i snön och sen gick allt åt helskotta kan man säga! Bilen stod nästan på högkant när hon stannade, man kan bara tycka att det var extrem tur att den inte välte. Men allt gick faktiskt bra, inga skador, mer än att hon var lite skärrad och har lite ont i nacken efter att hon spände sig så fruktansvärt. Däremot mår ju inte bilen lika bra! Ska lägga in bilder i bloggen imorgon så ni får se.
Är så glad att det gick bra. Man tror aldrig att sånt kan hända en själv men det kan det uppenbarligen göra! Vet inte vad jag skulle ha gjort om det hade hänt henne något! Vill inte ens tänka tanken. Kör försiktigt, snälla!

Måste ju berätta att jag fick min nya telefon idag! Hade en s5001 förut som knapparna sprack på ett ANTAL ggr. Tröttnade efter andra gången och nu när jag lämnade in min telefon för fjärde gången fick jag alltså en sprillans ny! En mycket bättre dessutom, iaf om man ska tro på Niklas på Hagbergs! Och jag måste väl lita på en som ska kunna sånt. Fick en w910i. En röd superfin, såhär lagom till jul! Hade förväntat mig nån skräp-telefon som jag skulle vilja byta in mot någon annan men jag blev supernöjd! Wiiie.


           s500i                          w910i

Nu ska jag försöka sova, imorgon är det jobb som gäller. Jobbar dock bara till 17, känns skönt eftersom jag jobbar till helgen sen.

Love my T <3

Godnatt söta ni! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0