Nu räcker det med snöö!

Sådeså. Nu är jag less för ett tag framöver. Det är helt okej med snön i sig, sådär lagom, men det finns ju gränser. Det behöver inte snöa varenda dag! Oj oj oj. Enough is enough!



Nu ska jag strax gå ut och sopa bilen och åka iväg till Helgum. Ska sova hos min kära Tobias i natt och han kommer ju inte hem förrän halv 1. Och när han väl kommer hem ska jag mysa ihjäl honom, minst sagt. Om inte han myser ihjäl mig först dvs, det brukar oftast bli så! Han är och förblir underbar mitt hjärta! <3

Imorgon ska jag försöka pussla in en massa saker under dagen, hur vet jag inte än, men det lär väl märkas. Ska träna i Långsele med Karro, åka på utförsäljning av barnkläder med Jeanette hos Carola i Helgum och träna på luciasångerna på Konsum. Det bästa skulle ju då vara att jag kunde ta dom två sakerna i Långsele först men så lätt är det inte. Kl 18 ska vi vara hos i Helgum hos Carola och kl 20 blir det lucia-sång. Så det innebär att gymmet måste bli innan och jag kommer måste åka fram och tillbaka som en tok! Men men, det får gå för den här gången. Det får så lov att gå!

Godnatt vänner! <3

---

Nu är det förhoppningsvis snart bara 6 dagar kvar tills jag får första antagningsbeskedet från Umeå universitet. Jag kommer ha en puls på 200 när jag ska logga in på min sida och titta. Eller vad tror ni? Gud vad dessa dagar kommer att gå sakna. Wish me luck, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0