Meningslösa dag!

Har suttit nu i typ 2 timmar och väntat på att Tobias ska sluta jobba så han kommer hit till mig! Och nu kommer han om typ 5 min. Sköönt. Äntligen!

Idag kan man säga att jag inte har gjort någonting meningsfullt!
Jag åkte på Konsum efter jag hade åkt från Tobbe kl 13 och skulle hämta kronljus och papp-tallrikar. Jag fick det ärofyllda uppdraget att fixa tärnornas ljus tills på söndag, och jag är ju så snäll så det gjorde ju jag. Satt och pysslade hemma nån timme och det blev faktiskt riktigt bra! Hoppas alla blir nöjda med mitt jobb bara!

Timmarna fram till kl 19 fyllde jag med sudoku-lösning, middag, tv, dator och mer sudoku. Sen klockan 19 åkte jag bort till min faster (Sofies mamma). Hon ville att jag skulle hjälpa henne att göra slingor och det gjorde jag. Det blev riktigt bra också. Hon bjöd på kaffe och Jeanette kom dit en sväng och vi satt och surrade lite om jul och julklappar!

Nu är T här, så jag ska sluta nörda. Imorgon är vi båda lediga och jag har ingen aning om vad vi ska hitta på. Det märks väl! Imorgon kväll kommer iaf Magnus och Tim hit och det blir idol-kväll för hela slanten! Myyys.

Godnatt vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0