Luciatåg!

Kom nästan nyss hem från Konsum. Klockan 20 samlades vi alla där och skulle öva inför lucia-tåget. Med smått blandat resultat! I det stora hela tycker jag ändå att det gick bra. Nu har jag fått i uppdrag att göra om vårt sånghäfte, eftersom vi gjorde några ändringar och tog bort lite. Sen ska jag även fixa nån form av runda kartong-bitar till ljusen som vi tärnor ska ha. Vi ska tydligen ha levande ljus! Men det blir roligt. Hoppas bara vi hittar en riktig lucia-krona till Karro och om inte så hoppas jag vi kan låna Lions lucias krona.
 


Idag började jag dagen med träning. Jag och Karro åkte till gymmet vid 13 när Tobias hade åkt på jobbet. Det gick nog bättre idag faktiskt, känner mig så jäkla mör i kroppen. Men det är väl det som är meningen?

Sen klockan 18 åkte jag och Jeanette på utförsäljning av barnkläder hos Carola. Jeanette ville så gärna ha en speciell tröja som hon ska ge Tim i julklapp. Och hon lyckades roffa åt sig den också! Hon hann inte ens ta av sig jackan innan hon rök den från stället där den hängde. Otroligt roligt, tyckte iaf Carola! Vi fick massa gott fika, glögg och julmust.

Nu ska jag gå och se om jag hittar någon kartong till mammas och Camillas julklapp. Och sen ska dom bli inpackade!

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0