L, J & T.

Imorse vaknade jag vid 10 och då ringde Jeanette helt plötsligt. Hon ville att jag skulle följa med henne och Tim till stan. Dagis var stängt och då tänkte hon passa på att titta på lite julklappar. Vi hittade en hel del, eller inte jag men hon! Jag köpte absolut ingenting! Jag sparar mig till den 15, då jag ska till Sundsvall. Nu har jag nyss kommit hem och vet inte riktigt vad jag ska göra. Det lär bli lite sudoku och kanske lite målning av naglarna! Egentligen skulle jag och Karro träna på gymmet idag igen men hon hade ingen skjuts och då tänkte vi träna imorgon istället. Det går ju lika bra det!

Imorgon kl 20 har vi lucia-träning på jobbet. Då hoppas jag verkligen att vi sätter alla sånger så jag kan känna mig säker tills på söndag! Men egentligen gör det väl inte så mycket om alla skrattar åt oss, för vi bjuder ju iaf på oss själva! Det känner jag mig stolt över.

Nu kom jag på vad jag ska göra. Det blir paket-inslagning för hela slanten!



Hörs senare vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0