Kill me someone!

Nu börjar jag bli sjuk igen. Är inte det helt SJUKT?! Jag har varit dålig sen en månad tillbaka och nu den sista veckan ha jag börjat känna mig frisk igen. Och igår small det bara till och nu har jag så fruktansvärt ont i halsen och näsan bara rinner och jag har världens rethosta! Enough is enough kan man ju tycka, men tydligen inte. Jag blir förbannad! Hur jävla kul är det att vara sjuk? Och jag som jobbar hela den här veckan. GAAAH!

Igår ringde Krillan. Lite oväntat sådär, men otroligt trevligt. Vi pratade i över 1 timme! Och efter våra samtal blir jag alltid glad i själen. Han är en sån himla fin vän ska jag be att få tala om. Sen förundras jag alltid över hans tankar. Han har såna funderingar ibland den karln! Oftast saker som får mig att skratta inombords, för jag vet att det nog bara är han i världen som tänker som han tänker. Han är som en liten människa med ett sånt djup som inspirerar mig. Det är därför han är min vän och jag har faktiskt tänkt att han ska förbli min vän i resten av mitt liv. Vad gör jag utan en Kristoffer i mitt liv? Läs K:s blogg. http://www.krillan.webblogg.se! På fredag kommer han hem hit så då ska jag försöka klämma in honom på mitt fullspäckade schema. Mjo, det ska nog gå bra!



Ikväll ska jag till min älskling och sova där. Han kommer dock inte hem förrän halv 1 inatt så jag behöver inte stressa. Men ska ändå åka dit i bra tid så jag kan sitta och titta på tv ett tag i min ensamhet, det tycker jag är superskönt. Ska göra te och kanske nån macka och bara mysa för mig själv.

Imorgon ska jag och Karro åka till stan. Hon ska fixa dom sista julklapparna och jag ska förhoppningsvis hämta ut min NYA telefon på Hagbergs. Sen ska jag in och prova ett par stövlar på Crispin. Jag behöver verkligen ett par vinterskor. Och då vill jag helst ha ett par fodrade stövar och jag hittade ett par som va så otroligt fina men han var tvungen att ringa till Sundsvall och be dom skicka stöveln i min storlek eftersom den var slutsåld i Sollefteå. Så imorgon ska jag prova! Men innan stan tänkte vi träna, vet dock inte hur bra det ska gå. Mår verkligen inte bra! Ska försöka stoppa i min alvedon, kanjang och nässpray ikväll och hoppas på det bästa!

Nu ska jag se om det finns nått varmt kaffe i köket! Få se om jag skriver något mer ikväll lite senare.

KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0