Juldagen!

Klev upp klockan 12 idag. Fy tusan för att sova bort dagarna! Men det blev sent igår. Var en jättebra jul enligt mig. Ska skriva mer när jag har tid, förhoppningsvis imorgon och då kommer även en massa fina bilder på mina 3 söta kusinbarn! Detta blir ett kort inlägg, bara så att ni vet.

Ska springa ner och duscha nu och sen ska jag försöka göra mig så snygg som det bara går! Vet egentligen inte om jag orkar men jag har ju en biljett som jag måste utnyttja. Jag hoppas jag blir mer på  G när jag kommer till stan och får i mig en öl. Ska försöka vara positiv iaf! Hoppas bara jag kan hitta nån skjuts hem, för jag jobbar imorgon och det är min värsta mardröm att inte komma hem på kvällen såna gånger. Men det brukar ha en tendens att ordna sig! Klockan 17 ska jag åka ner till Kattis och Thobias i stan och sen ska vi iväg på en förfest, vart vet man aldrig, det verkar ändras hela tiden! ;)

Ha en bra kväll alla, både ni som ska ha en myskväll hemma och ni som ska ut!

Och tack för alla fina julklappar! <3 Älskar min familj och alla andra mina nära och kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0