Idol 2008: Kevin!

Han är en otroligt värdig vinnare. Ödmjuk, glädjespridare och en fullkomligt briljant artist. Han är en färdig produkt som kan sälja hur mycket som helst. Och det gör ju inte saken sämre att han har en jättefin personlighet! Det gillar jag. Han har bara gått från klarhet till klarhet och totalt knockat allt motstånd i alla veckofinaler. Även om jag faktiskt tycker mycket om Alice. Underbar röst i den lilla kroppen.



Nu är frågan hur långt han kommer gå? Det finns egentligen inget som kan stoppa honom från att gå precis hur långt som helst! Krävs bara vilja och hårt arbete. Jag håller tummarna!

Min plutt ligger i sängen och muttrar över att jag sitter och bloggar. Suck! Så detta inlägg blir inte mycket längre än såhär. Vill inte somna bredvid nån surkart! En kram och 10 pussar gör nog susen!

Imorgon blir det som sagt middag på Toledo's i stan. Ska bli supermysigt. 1 helt år med min älskling. <3
Först ska jag dock jobba till kl 14, men det kommer gå fort!

Nu ska jag försöka sova, så jag slipper vara så himla trött imorgon.

Godnatt vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0