GOD JUL!

Nu ska jag gå och lägga mig. Har haft uppesittatkväll med Bingolotto och samtidigt hjälpt mamma att packa in dom sista klapparna! Det har varit en jättemysig kväll. Och Kattis var hos mig mellan 18 och 21 ungefär. Vi hälsade på Tim och myste lite med honom och sen satt hon en stund och tittade på Bingolotto med oss. She's beautiful my friend! <3

Nu ska jag iaf somna fort, så det blir julafton fort. Som när man var liten. Julafton är mys och jag ska ta tillvara på hela dagen hade jag tänkt. Vid 10 imorgon blir det dopp-i-gryta och sen ska vi köra alla julklappar hem till Magnus och Jeanette. Sen blir det middag och den äter vi här hemma med familjen! När vi känner oss mätta och belåtna drar vi oss till J & M. Där ska vi ha jultomte och öppna alla julklappar. Min höjdpunkt när jag får se hur alla uppskattar det dom får! Det får mig att må så bra!

Godnatt & dröm fina drömmar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0