Filmkväll med Tobias, Thobias och Kattis.

Nu har Kattis åkt till stan och hämtat sin karl. Dom kommer förhoppningsvis tillbaka till 21 och då ska vi slå igång Pirates of the Caribbean 3. Det ser jag fram emot. Jag och Tobias har köpt lite popcorn och jordnötter som filmgotta!

Och nu är vårt pepparkakshus ihopbyggt med mer eller mindre lyckat resultat. Vi hade ingen sprits så vi får dekorera huset en annan dag men jag tyckte vi lyckades bra ändå.

Imorgon blir en mysig dag. Ska ner till stan med Kattis, hennes pappa och hennes syster. Ska fixa det allra sista och sen ska jag betala min undanlagda biljett till bowlingen på juldagen. Och ska även köpa en till Karro. Sen när jag kommer hem ska jag pyssla lite och slå in dom sista klapparna! Och sen på kvällen blir det uppesittarkväll med Bingolotto. Jag och mamma ska sitta där och spela och ha det mysigt. Jag älskar julen! Ser verkligen fram emot det. Se hur glada alla blir över sina julklappar och sen får jag ju äta underbart god julmat. Och på kvällen ska vi till Magnus och Jeanette där en stor del av släkten är och där blir det paketutdelning och tomte! Det gillar jag.

Men ikväll ska jag passa på att mysas ordentligt med min Tobias, för nu får jag inte träffa honom riktigt förrän juldagen! Me love him! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0