Ett år av kärlek!

Snart ska vi iväg och äta. Det ska bli så himla mysigt! Och det bästa utav allt är att jag får vara med Tobias.

Vårt förhållande måste vara det bästa i hela världen, även om det låter som en jäkla klyscha. Vi bråkar aldrig, utan vi "diskuterar" som mamma och pappa brukade säga när jag var liten. Allt är så lättsamt mellan oss! Det jag älskar mest hos Tobias är att han är sig själv, alltid. Det går inte att få honom att spela någon annan eller gör något som han själv inte känner att han vill göra. Det kan ju vara på gott och ont men det mesta är gott. Det faktum att han är sig själv gör att han blir trygg. Hos honom känner jag mig trygg och det jag söker i min pojkvän är trygghet. Det är nr 1 för mig, eftersom det är så otroligt viktigt. Om inte jag känner mig trygg sticker jag direkt!

Jag älskar honom också för att han utmanar mig. Han accepterar inte allt jag säger, vilket jag skulle vilja, eftersom jag alltid har rätt (eller kanske inte). Det är i vilket fall något som jag behöver när jag ofta kan vara en besserwisser och otroligt fördömande. Han tar ner mig på jorden och jag måste ju erkänna att jag oftast blir surare än en citron när han gör det, men såhär i efterhand är jag tacksam! Jag är inte perfekt och jag uppskattar mycket hellre någon som kan påpeka det, än någon som stryker mig medhårs konstant hela tiden. Det gör mig tokig. Därför är han så värdefull för mig!

Min T är den mest mysiga människan som finns på denna jord, i varje fall om jag jämför med de människor jag faktiskt träffat. I mina tidigare förhållanden har jag alltid varit den som varit kramig och som har velat pussat och kelat hela tiden, men jag måste nästan säga att Tobias är "värre" än mig när det kommer till mys-delen. I detta sammanhang är värre något väldigt positivt, eftersom han får mig att känna mig älskad och vacker. Jag behöver honom för att må såhär otroligt bra i själen som jag gör just nu. Han är mitt lyckopiller, utan några konstiga biverkningar!

Han är bara min, och han är någon som jag älskar ovillkorligt genom allt! Det finns ingen ände på vår kärlek.

Tobias är Lindas.
Linda är Tobias.

<3


Kommentarer
Postat av: Krill.

Fan ta kärleken! Blää... Äsch glad för din skull men åh så avundsjuk :) haha. Snart ses vi. Puss vännen!

2008-12-15 @ 22:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0