En förmiddag med Carola.

Sitter hos Tobias grannar Tommie och Carola. Ha varit till stan med Carola nu. Vi åkte ner vid 10 och kom för nån timme sen! Vi har helt enkelt varit överallt i hela stan. Men det var riktigt trevligt! Jag köpte lite grejer till mammas julklapp, ska fixa den idag förhoppningsvis! Då är jag helt klar med alla julklappar, så otroligt skönt! Nu är Tobias och Tommie nere i stan men dom dyker väl upp om nån timme.

Igår efter jobbet var jag med Kattis hela dagen. Vi gjorde inget speciellt, utan vi gör det vi gör bäst tillsammans. Pratar om allt mellan himmel och jord. Hon är underbar min vän. Och vid halv 10 åkte vi till Helgum och kikade på film hos älsklingen. Vi tittade på andra Pirates of the Caribbean. Jättebra film verkligen. Och ikväll ska vi titta på sista filmen! Ska hyra den i Blu-ray på Konsum. Det ska bli mysigt.

Men nu när Tobias kommer från stan ska vi åka till Långsele och handla middag och fixa så vi kan göra glasyr till pepparkakshuset vi ska bygga ihop. Så vi ska ha lite av en pysselkväll.

Nu ska jag vara lite social med Carola.

Skriver kanske senare om ni har tur. Har varit otroligt dålig på att uppdatera bloggen på sistone, jag vet! Men jag har så mycket annat för mig.

Ha en bra dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0