Dan´ före dopparedan´!



Känns underbart att det är julafton imorgon! Det har varit en bra dag, rätt fullspäckad men det har jag inget emot. Imorse vid 11 åkte jag till stan med Kattis, hennes pappa och syster. Jag hade massor med ärenden, skulle in på apoteket, bokhandeln, bowlingen, fixa en present till Tobbes pappa från Tobbe och sen skulle jag lämna en kalkon på mammas jobb som hon hade lovat en jobbarkompis att hon skulle få. Fullt upp med andra ord! Och sen träffade jag mamma på stan och då fick jag en till uppgift. Fick i uppdrag att köpa en julklapp till Lucas och Linnea. Mina kusinbarn, dvs Tims kusiner. Men jag lyckades hitta nått åt dom och allt gick som smort. Nu har även jag, Kattis och Karro biljetter till bowlingen på Juldagen! Hoppas det blir roligt! Har dock inte köpt något att dricka men jag hoppas det ordnar sig. Hade helt glömt bort det och systemet är ju stängt imorgon och på juldagen.

Nu kommer snart Kattis hit. Vi ska ha uppesittarkväll med mamma och spela lite Bingolotto. Har köpt 2 lotter, kommer aldrig vinna men va tusan!? Det ska bli trevligt.

Känner ett lugn i hela kroppen! Är klar med alla julklappar och jag är otroligt nöjd med tillvaron precis just nu.

GOD JUL mina vänner. Gå och lägg er i tid så blir det Julafton fort! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0