Brrr!

Det är verkligen svinkallt ute! Imorse när vi kom till Långsele jag och Karro var det -17 grader. Det är alldeles för kallt, finns inget positivt med det. Och sen skulle vi gå från mig till Kuben, vilket är typ en halv kilometer och ansiktet höll på frysa sönder! När vi kom till Kuben satte vi igång med uppvärmning, sen körde ja triceps, bröst, rygg och mage! Och vi som skulle ta det lite lugnt eftersom vi ska på gympa ikväll också. Får se hur bra det kommer gå!
När vi hade tränat klart så gick vi bort till Konsum och det var KALLT! Tur att vi var rätt varma i kroppen, annars hade vi nog dött nånstans efter vägen. Sen vid kvart i 13 åkte Karro hem med bussen. Och jag traskade hemåt.

Väl hemma har jag varit superduktig. Har tvättat 4 maskiner, diskat undan allt och veke all tvätt. Jag är nog världens bästa dotter. Däremellan har jag hunnit med lite tv-tittning och har surrat med Kattis i telefon alldeles för länge. Eller hur gumman? Saknar henne, men snart är hon hemma hos mig <3



Fick även hem kläder idag som jag beställt från Halens. En klänning och en lång-skjorta. Det blev lite av en besvikelse, skjortan var hemsk men däremot var klänning faktiskt fin! Hade världens skräck-scenario framför mig eftersom Kattis hade fått hem precis samma klänning igår och hon tyckte inte alls om den. Men faktiskt tyckte jag den passade på mig. Hoppas andra också tycker det! Skjortan åker dock tillbaka illa kvickt. Och bara för att jag skickade tillbaka den var jag tvungen att köpa skorna jag har suktat efter från Halens. Jag var tvungen! Haha.


Klänningen, skjortan och dom underbara skorna som bara skriker: "Liiiinda, köp mig!"

Snart kommer min kära hit. Vid halv 6 ska vi vara hos Jeanette för lite frisering. Tobias tycker att han är alldeles för lång-hårig nu, så det är väl dags igen då antar jag. Och Jeanette är alltid lika snäll och ställer upp. Linda ska såklart busa med Tim medan Tobias klipper sig. Någon som trodde något annat?

Ha en fortsatt trevlig kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0