Tillfreds.

Ligger i sängen med datorn i knäet och är allmänt nöjd. Idag har varit en bra dag, trots att jag inte egentligen har gjort något speciellt. Sov länge och när jag vaknade ringde jag Kjell som är ansvarig för gymkorten i Långsele och frågade om det var okej att jag kom bort till han och betalade ett gymkort för resten av 08. Det gick utmärkt och han är så otroligt schysst. 300 kr för 3,5 mån. Se om ni kan hitta ett sånt gym i en storstad ;) Men jag är nöjd iaf och vid halv 3 kom Tobias och hämtade upp mig och vi åkte och tränade. Hade egentligen inte gjort upp nått träningsprogram, så jag körde mest bara kondition, rygg och mage. Blev lite axlar och biceps också. Allt känns så jäkla bra nu med att börja träna, är så himla motiverad, och tro mig, det brukar jag inte vara. Är så fruktansvärt lat i vanliga fall. Gjorde ett träningsprogram nu i eftermiddag iaf som jag ska försöka hålla mig till och det blir träning minst 3 ggr i veckan. Vad tror ni om det här?

Dag 1         kondition, axlar, biceps


30 min kondition

10 x 3 axelflies framåt

10 x 3 bicepscurl

10 x 3 axelflies utåt

10 x 3 bicepscurl med rep



Dag 2        mage, ben, vader


10 min uppvärming

15 x 3 situps

10 x 3 benböj med stång

10 x 3 vadpress

10 x 3 benpress

10 x 3 lårcurl

15 x 3 sneda situps



Dag 3        rygg, triceps, bröst


10 min uppvärmning

15 x 3 rygglyft

10 x 3 tricepsövning

10 x 3 flies

10 x 3 sittande rodd

10 x 3 triceps med rep

10 x 3 liggande hantelpress

10 x 3 latsdrag

Jag tror att det blir bra. Ska komma i finfin form till jul har jag tänkt mig! Så att all julmat inte syns så väl ;)

Alltså, måste bara tillägga att jag tycker det är så fruktansvärt sorgligt att Heath Ledger dog. Jag vet att det var längesen nu, i januari men jag kan bara inte släppa det. Jag avgudar honom som skådespelare. Finns nog ingen så talangfull och så charmig som honom. Usch, ibland vill jag bara skrika rakt ut när jag tänker på det, det är så orättvist. Speciellt för hans lilla dotter. Life sucks sometimes. Han var bara speciell <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0