På G.

Jag känner mig otroligt på G just nu! Och då menar jag att jag är laddad för allt som komma skall i livet i allmänhet. Mår bra och jag tror att det beror på att jag börjat träna med älsklingen. Det är så skönt och man känner verkligen att man gör något vettigt istället för att bara göra ingenting på dagarna. Det får allt att kännas så meningslöst. Har kommit tillbaka på rätt köl igen och jag är positiv till det mesta. Iaf just nu! Man vet aldrig om jag får något återfall snart igen. Idag har vi tränat igen, vid 11 åkte vi till Långsele och idag körde jag rygg, bröst och triceps. Jag kan ju lova att jag känner en viss smärta i armarna. Är inte alls van att träna, var några år sen jag körde på gym nu. Men det ska nog gå bra om några veckor, då slipper man denna förbannade träningsvärk också, som begränsar en så mycket. Fast jag måste erkänna att det är rätt skönt att ha sådär äckligt ont i kroppen, för då känner man verkligen att man lever. Och det är ju som ett bevis på att det tog på kroppen när man tränade. Japp, det är härligt. Livet är härligt!

Har också varit på stan idag en sväng, åkte ner bara för att gå på hälsokost och köpa vitaminer, men K-vitamin i, men det fanns tydligen inget sånt. Och eftersom jag måste äta K-vitamin som komplement till min fettförbrännande tabletter så måste jag fixa det på nått sätt. Men hon på hälsokost fick fram att det fanns K-vitamin i yoghurt, ägggula och bladgrönsaker, så jag får försöka äta mycket av det i samband med att jag tar dom andra tabletterna. Det kommer nog gå bra! :)

Snart ska jag och hela familjen iväg upp till Västby och äta middag hos Tobias föräldrar! Det blir lax och älgstek med potatis, mums. Hoppas allt går bra, mina föräldrar har aldrig träffat Tobias föräldrar sådär samtidigt. Om 40 min bär det iväg och då är ju jag chaffis som vanligt. Men det är okej med mig, alkohol i samband med träning går inge bra ihop. Fy fan vad seriös jag är. ;P

Nu ska jag spela massa töntiga spel på datorn i brist på annat. Och vet ni, ikväll ska jag få äta chips och dip, som jag älskar. Har inte ätit det på väldigt länge! En bra film och gotta med min älskling, bättre kan det inte bli! <3


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hoppas du avnjuter chipsen som aldrig förr nu, iofs tror jag inte att det är några problem som du maler in dom ;) hihi. nej men hoppas det smakade :) Love.

2008-08-23 @ 22:16:13
URL: http://kattisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0