OS är slut.

Rätt skönt tycker jag! Det har inte varit något roligt OS för Sverige över huvudtaget. Dom få medaljer vi fick var självklart kul att få, men dom flesta underpresterade eller hade enorm otur med fall eller domarmutor. Är rätt trött på det här nu! Längtar redan till nästa OS som jag hoppas blir bättre. Däremot tycker jag det har varit ett roligt OS för många andra länder, bland annat Phelps från USA som tog 8 OS-guld i simning, vilket bragd! Sen har vi förstås Usain Bolt, stjärnskottet från Jamaica, som sprang in 3 OS-guld och tre världsrekord i samtliga lopp. Helt j***a otroligt! Vet inte vilken jag tycker gjorde det bäst. Det går egentligen inte att jämföra. Good for you guys! Det tycker jag verlkligen. Kan man inte glädjas åt Sverige måste man glädja sig åt andra länders framgångar.
Sveriges 3 bästa enligt mig och SVT:s krönikör Jonas Karlsson:

För att hon följde sitt hjärta!42-åring! La av - comeback - 4 i OS. Vad mer behöver jag säga?Står på sig själv när det behövs som allra mest, i en tuff situation! Bra jobbat.

Idag har vi ju varit i Sundsvall, jag, Tobias och mamma. Jag köpte faktiskt nästan ingenting åt mig själv, eller jo, någonting, men allt är relativt. Brukar kunna handla upp hur mycket som helst när jag väl får chansen. Köpte träningstights, mysbyxor och en sport-bh. Helnöjd är jag också! Men idag var det Tobias som handlade istället, för tusenlappar. Ombytta roller, men det var faktiskt rätt skönt! Är iaf trött såhär på kvällen, efter en shoppingdag. Att det kan vara så jobbigt att shoppa?

Nu ska vi titta på Rambo på VHS. Känns som det är något från stenåldern, skitdålig bild och ljudet svajar som det skulle vara spelat på grammofon. Vi är nog inte helt säkra på om vi pallar att titta på dom :P Får se! Tror det blir Star Wars istället. Har alltid varit anti-SW men nu får jag väl ge mig och titta på en film iaf. Dom kan ju vara bra? Haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0