Kärlek.

Kärlek i mitt liv är hur viktigt som helst och då menar jag kärlek man bara kan få av sin pojkvän. Har haft 3 riktigt seriösa förhållanden som alla har sett ut på olika sätt. Och då menar jag helt olika sätt, men samtidigt så tycker jag det känns underbart att ha gått igenom det jag har gått igenom. Jag har lärt mig vad jag verkligen vill ha hos min partner, och jag har även lärt mig att stå på mig och vara starkare. Det är sant som folk säger, det som inte dödar en gör en starkare. Har gråtit, skrattat, älskat, förundrats och saknat. Allt på en och samma gång. Idag känns min syn på kärlek stabil, jag vet nästan precis vad jag vill ha och jag har bestämt mig för att inte slösa min tid på människor/saker som inte är värda tiden. Så enkelt är det, livet är alldeles för värdefullt.

Idag är jag lyckligt förlovad med någon som jag ser mig själv med i mina framtidsdrömmar. Jag ser oss om 10 år, 20 år och till och med 55 år. Jag är fullkomligt säker på vår kärlek till varandra, för den är praktiskt taget oändlig. Det finns egentligen inget alls som kan skilja oss åt! För ett år sedan skulle jag aldrig säga att just han var den perfekte mannen för mig, men nu när han är min vet jag att det bara ska vara så. Vi håller ihop jämt och vi kan umgås dygnet runt utan att bli trötta på varandra. Visst finns det irritation i luften ibland, men vi bråkar aldrig. Och det som jag uppskattar allra mest i det här förhållandet är att han ger så mycket av sin kärlek till mig. Han ger hela sig själv till mig. Bara kastar sig ut och lägger sitt hjärta i mina händer. Det är underbart att se, för det händer inte så ofta. Jag vet precis vart jag har honom, utan att han behöver säga eller göra något alls. Jag litar på honom till 100% och det är enligt mig grundstenen i ett förhållande. Utan tillit, vad finns då där att bygga vidare på?

Älskling, vet du vad jag älskar mest av allt med dig? Det är att se hur glad du blir varje gång du ser mig, fortfarande efter 8 månader. Du liksom lyser upp, som ett barn som just fått syn på en jättestor skål med godis. Dom gångerna känner jag mig älskad och det är även dom gångerna som jag vet att jag aldrig behöver tvivla på oss. Jag känner mig ofta som en ängel i din närvaro, bara för att du älskar och uppskattar mig så mycket. Jag är säker på oss gubben! Nu ligger jag här i sängen och börjar gråta av mina egna ord, men vår kärlek är så fin när man tittar sådär extra noga! Jag älskar verkligen dig gubben, av hela mitt hjärta. <3

My love!



Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag är så glad för er skull gumman, men mest för din skull. Du förtjänar verkligen den bästa, och med dina ord så visar det att du har hittat honom med. Jag tror också på er, att ni kommer leva tillsammans länge, eller snarare för alltid! Är underbart att se och höra om hur lycklig du är, det gör mig lättad och samtidigt överlycklig för din skull <3

2008-08-21 @ 16:52:12
URL: http://kattisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0