Jag är ett trött-monster!

Vad det nu än är. Det är faktiskt skitjobbigt att vara trött jämt. Och jag är ju för tusan alldeles för ung för det. Jag fattar inte hur det går till heller. Inatt har jag sovit 9 tim och jag är helt slut just nu. Den här tiden på eftermiddan är jag som tröttast. Om några timmar så kommer jag vara pigg igen. Eller pigg och pigg, men inte såhär förbannat trött. Det roliga är att om jag bara sover 7 eller 8 timmar så kan jag vara jättepigg hela dagen sen. Och jag är även mycket piggare när jag kliver upp trots att det borde vara tvärtom. Jag måste vara väldigt konstig eller är det vanligt det här? Look at me, I'm an alien!

Utomjording?

Har jobbat idag, det var ju ett tag sen sist. En riktig mjukstart. Började 11 och slutade 17, riktigt skönt! Ska jobba nu hela vägen fram till söndag, då är jag äntligen ledig igen. Jag älskar att vara ledig ;) Fick veta idag att jag och Karro kommer få dela på en heltidstjänst från och med oktober. Det är en på jobbet som ska vara mammaledig så då passar vi på att sno hennes jobb så länge! Så det känns riktigt bra. För mig räcker det med halvtid eftersom jag bor hemma. I'm more then happy with that! Problemet är att jag ju bara ha 5 dagar i september än så länge, så jag hoppas det fylls på med lite fler dagar så småningom. Och den 18 september fyller jag 20 år, GLÖM INTE att säga grattis!

Och ni, missa inte finalprogrammen av Project Runway ikväll. Gud vad jag ser fram emot dom. Älskar Project Runway, det är nog mitt absoluta favoritprogram. Deltagarna den här säsongen ha varit jätteduktiga och underhållande. Nu återstår att se vem som vinner alla fina priser. Missa inte missa inte!

Fick parfymen hemskickad idag i brevlådan. Paulina, som hon heter, hon som hjälpte mig, skickade det igår på posten. Hon ringde och sa det. Problemet va att det inte gick att skicka på postförskott av någon anledning, så då hade hon betalat portot åt mig och sa "jag gör väl det för att jag är så snäll". Hur fina människor finns det i den här världen? Jag har fått nytt hopp om mänskligheten. Det handlade bara om 26 kr men ändå, hur många skulle lägga ner sånt jobb för att hjälpa någon dom absolut inte känner? Nästa gång jag är i Birsta och shoppar ska jag gå in med pengar och kanske nån liten present som tack för hjälpen. Det förtjänar hon verkligen! Tack Paulina, du är en ängel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0