Hemma närmar sig!

Sista kvällen i Stockholm har (äntligen) kommit. Idag har vi varit i Farsta centrum som var riktigt fint och det fanns jättemycket bra affärer! Lite stort bara, skulle behöva alldeles för många timmar för att kunna hinna igenom och känna mig helt nöjd efteråt. Och lite pengar också då, äckligt mycket pengar :P Vilken dröm! Är nästan helt pank efter den här resan måste jag ju erkänna, men det har varit riktigt trevligt, så det har varit värt varenda krona.
När vi var klar i Farsta åkte vi hemåt. Sedan tog vi tunnelbanan in till Rådmansgatan, tror jag det hette. Vi hade bokat bord på King Tan, där dom hade mongolisk BBQ, och det var hur gott som helst. Man fick plocka på sig rått kött, kyckling, skinka, kalkon, karré och råa grönsaker och sen wokade kocken det åt en medan man tittade på. Mums! Men mätt som ett annat vrak blev man, kunde knappt gå rakt efteråt. Haha.
När vi kände oss redo att gå så gick vi raka vägen till tunnelbanan och jag och Tobias hoppade av vid Medborgarplatsen och marscherade till Filmstaden. Vi hade köpt biljetter till The dark knight, den andra Batman-filmen. Hade haft väldigt höga förväntningar på den och den var jättebra, skulle aldrig säga nått annat. Men lite väl överdriven ändå. Och låååång, kändes som 4 tim!

Nu sitter jag åter i soffan i lägenheten, är trött i precis varenda del av kroppen. Man orkar inte med att göra saker konstant hela tiden, inte jag iaf. Imorgon ska vi hem och när jag väl kommer hem ska jag inte göra det minsta lilla ansträngande på några dagar. Åh, vad skönt! 

Imorgon får ni förhoppningsvis bilder från min helg här i bloggen!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0