Här kommer ett stor explosion med bilder från Stockholm!

Inte alla, men några speciellt utvalda av mig!

Kungliga vagnar under slottet.

Hope you enjoy ;)
Och här är det enda kortet jag tog på mig själv (och älsklingen då) på hela låånga resan. Och jag som är så fotokåt annars! Hm, kanske har mognat? Vem vet. Haha. Roligt hade vi iaf, en rätt oförglömlig resa. Mest för att jag och Tobias hade det så bra tillsammans hela helgen. Mys mys mys!


Detta är ett kort på KÄRLEK med stora bokstäver. Gosh, jag är kär. <3

Nu till något annat. Hade tjejkväll igår hemma hos Johanna, eller tjejkväll vet jag väl inte om det var, men det var som en slags tjejträff innan alla flyttar åt olika håll. Det var jag, Kattis, Johanna, Frida, Karro, Katie och Antonia som var där. Vi drack vin (inte jag då, hatar vin), åt ost och kex, godis och vindruvor. Vi hade så otrooligt kul! Det var längesen jag skrattat så mycket, trots att det blev en hel del tårar mitt upp i allting också. Men det hör ju till när många tjejer är i ett rum och snackar om känslor, killar och sex. Jag kan inte sluta att förundras över hur man i vissa situationer bara hittar till varandras innersta. Såna gånger då man på allvar känner att det här är nog den sista gången vi alla är såhär samlad och har sån här kontakt. Jag mår gott i hjärtat när jag tänker på det, samtidigt som det är v äldigt sorgligt och vemodigt. Vet inte vem det är värst för, den som flyttar eller den som blir lämnad kvar? Kom ihåg mig då.. En dag kommer vi alla samlas och titta på varandra och bara känna lycka. Förhoppningsvis har alla hittat rätt i livet då och känner sig tillfreds. Vissa kanske har barn, andra högstatusjobb, medan det finns dom som fortfarande bor kvar hemma. Jag ryser vid blotta tanken, vi är så vuxna nu. Det är sådär äckligt märkbart att man nästan kan ta på själva faktumet att vi inte längre är 15 och kan leva på våra föräldrar. Nu är det ansvar och en kamp för att skaffa sig ett så bra liv som möjligt. Och tro för all del inte att jag är skrämd, är beredd på allt som kan komma och jag ser fram emot att komma in i framtiden. Vad det nu än må vara för framtid som finns för mig?

Poetiskt Linda, jo tack, jag vet. Nu får det räcka och nu ska jag sova innan jag får ryggskott av att sitta rakt upp och ner i sängen. Godnatt älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Tn

Du har vunnit och förlorat, du har sett dig själv i spegeln

Du har vaknat i fel säng, du har vart kär

Och framtiden väntade som en farlig gåta

Man har bråttom dit, sen är man där



Tycker det där stämmer rätt bra överens med vad du skrivit :)

2008-08-07 @ 00:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0